Найнижчі експлуатаційні витрати в своїй категорії
Найважливішим для кожної роботи є скорочення витрат, максимізація результатів і ніякої втрати якості. З цієї причини, Новий Ducato був розроблений, щоб гарантувати гнучкість, високу вантажопідйомність і максимальну ефективність.
Завдяки цілому ряду особливостей, вантажопідйомності і практичності були додані подальші покращення.
Задні двері розроблені так, щоб використовувати для вантажу кожний доступний квадратний дюйм, у той час як бічні двері відкриваються надзвичайно легко.
Усередині ряд комплектаційних рішень гарантує унікальну універсальність.
Простір вантажного відсіку не має собі рівних: завдяки оптимізованій відстані між колісними арками, він має широку і правильну форму, яка також дозволяє легко і безпечно встановлювати полиці, піддони або перегородки.
ДВИГУНИ EURO 5
Більш економічні, більш екологічно чисті, більш продуктивні
Ducato доступний з 4 двигунами Euro 5+ з варіантами потужності 115, 130, 150 і 180 к.с., так що ви завжди можете бути впевнені в продуктивності, яка найкраще відповідає вашим транспортним потребам.
MultiJet II
Це нове покоління двигунів MultiJet:
інноваційна система подачі палива з більш швидкими інжекторами, здатними на багаторазові уприскування у швидкій послідовності – до 8 за цикл – оптимальне згоряння для збільшення потужності і зведення до мінімуму викидів забруднюючих речовин, нижчих рівнів шуму.
Ці двигуни також легше, з оптимізованим об’ємом, завдяки:
- їх простішій конструкції
- їх оптимізованим компонентам.
Доступний з варіантами потужності 115, 130 і 150 к.с.
115 MULTIJET EURO 5
Найбільш економічніий і екологічний варіант: ідеально підходить для легких і важких вантажів і поїздок на середні дистанції по місту і за містом.
Робочий об’єм: 1956 см3
Макс. потужність: 115 к.с./85 кВт при 3700 об/хв
Макс. крутний момент: 280 Нм при 1500 об/хв
– Електронна система прямого уприскування Coммon Rail MultiJet II з турбокомпресором і інтеркулером.
– Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
– Легкий і економічний: лише 180 кг, гарантоване зниження витрати палива і висока потужність.
– 5-ступінчаста механічна коробка передач.
– Планове техобслуговування через кожні 48000 км.
Макс. швидкість: 140-150 км/год (в залежності від моделі і версії)
Витрати палива за NEDC: 6,3-6,8 л/км (в залежності від моделі і версії)
Викиди СО2: 165-179 г/км (в залежності від моделі і версії)
130 MULTIJET EURO 5
Гнучкість, легке управління і оптимальний розгін, навіть з важкими вантажами – ідеальний двигун для змішаного використання в будь-яких обставинах.
Робочий об’єм: 2287 см3
Макс. потужність: 130 к.с./96 кВт при 3600 об/хв
Макс. крутний момент: 320 Нм при 1800 об/хв
– Електронна система прямого уприскування Coммon Rail MultiJet II з турбокомпресором і інтеркулером.
– Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
– Доступний з системою Start&Stop на замовлення.
– Низькі експлуатаційні витрати, відмінні робочі характеристики і продуктивність.
– Низьки викиди: система з клапаном EGR (рециркуляції відпрацьованих газів) і двигун постійного струму для для часткової рециркуляції вихлопних газів.
– 6-ступінчаста механічна коробка передач.
– Також доступний з роботизованою коробкою передач Comfort-Matic. - Планове техобслуговування через кожні 48000 км.
Макс. швидкість 145-155 км/год (в залежності від версії)
Витрати палива за NEDC: 5,8-7,1 л/км (в залежності від версії)
Викиди СО2: 153-186 г/км (в залежності від версії)
150 MULTIJET EURO 5
Більше потужності і більший крутний момент для оперативного реагування і захоплюючої продуктивності, пропонуючи оптимальний баланс потужності й витрати палива разом зі скороченням викидів.
Робочий об’єм: 2287 см3
Макс. потужність: 148 к.с./109 кВт при 3600 об/хв
Макс. крутний момент: 350 Нм при 1500 об/хв
– Електронна система прямого вприскування Coммon Rail MultiJet II зі змінною геометрією, турбокомпресором і інтеркулером.
– Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
– Доступний з системою Start&Stop на замовлення.
– Низьки викиди: система з клапаом EGR (рециркуляції відпрацьованих газів) і двигун постійного струму для для часткової рециркуляції вихлопних газів.
– 6-ступінчаста механічна коробка передач.
– Також доступний з роботизованою коробкою передач Comfort-Matic. – Планове техобслуговування через кожні 48000 км.
Макс. швидкість: 152-162 км/год (в залежності від моделі і версії)
Витрати за NEDC: 6,2-7,1 л/100 км (в залежності від моделі і версії)
Викиди СО2: 164-186 г/км (в залежності від моделі і версії)
180 MULTIJET EURO 5
Найпотужніший 4-циліндровий двигун в лінійці, який пропонує найвищу продуктивність у своїй категорії. Гнучкість, комфорт водіння, продуктивність і безшумний хід з достатньою потужністю для будь-якого використання.
Робочий об’єм: 2999 см3
Макс. потужність: 177 к.с./130 кВт при 3500 об/хв
Макс. крутний момент: 400 Нм при 1400 об/хв
– Електронна система прямого вприскування Coммon Rail MultiJet II зі змінною геометрією, турбокомпресором і інтеркулером.
– Поршні з каналом охолодження для збільшення рівнів крутного моменту.
– Низьки викиди: система з клапаом EGR (рециркуляції відпрацьованих газів) і двигун постійного струму для для часткової рециркуляції вихлопних газів.
– 6-ступінчаста механічна коробка передач.
– Також доступний з роботизованою коробкою передач Comfort-Matic. – Планове техобслуговування через кожні 48000 км.
Макс. швидкість: 165—177 км/год (в залежності від моделі і версії)
Витрати за NEDC: 7,7-8,9 л/100 км (в залежності від моделі і версії)
Викиди СО2: 203-236 г/км (в залежності від моделі і версії)
ЕКОНОМІЧНІСТЬ
Низьке споживання і знижені експлуатаційні витрати
СПОЖИВАННЯ ПАЛИВА
Найнижче споживання в своєму класі
Лише 5,8 л/100 км з двигуном 130 MultiJet Euro 5+ (з короткою колісною базою і низьким дахом в змішаному циклі), рекордна економія
-15% витрат в змішаному циклі з системою Start&Stop
Інтервал між техобслуговуваннями 48000 км з двигунами MultiJet II Euro 5+
Cx – коефіцієнт проникнення повітря – 0,31, один з найкращих в своєму класі, який поліпшує ходові якості і знижає витрати потужності.
Індикатор перемикання передач
Пропонує, коли перемикати передачу для оптимального використання двигуна, забезпечуючи негайну економію в плані витрат.
СИСТЕМА START&STOP
Пристрій, який автоматично відключає двигун, коли автомобіль утримується в пробці і коробка передач знаходиться в нейтральному положенні. Всі функції, які гарантують комфорт і безпеку на борту транспортного засобу залишаються активними (клімат-контроль, радіоприймач, склоочисники). Доступна на двигунаї MultiJet 130 і 150 к.с..
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ COMFORT-MATIC
Ефективність механічноЇ коробки передач з комфортом автоматичної
Автоматична роботизована коробка передач з 6 передачами плюс задній хід.
Краща продуктивність
- зниження витрати палива
- робить водіння менш стомлюючим, особливо в поїздках в щільному потоці
Верхній режим (Up) служить для безпечного водіння, якщо транспортний засіб має повне навантаження і рухається по важкопрохідній місцевості
Ви можете вибрати 3 режими роботи:
- автоматичний для нормального водіння.
- автоматичний верхній (Up) для їзди на підйомі з повним навантаженням.
- механічний для повністю індивідуального стилю водіння.
Щоб гарантувати максимальну ефективність при повному навантаженні і на підйомі, використовуйте клавішу UP, яка оптимізує перемикання передач і забезпечує більшу тягу або відключає двигун залежно від обставин. Доступні на 130 MultiJet, 150 MultiJet і 180 MultiJet.
ВИТРАТИ НА ТЕХОБСЛУГОВУВАННЯ
Менший ризик пошкодження означає більшу економію часу і грошей.
Ducato був розроблений, щоб звести до мінімуму ризик пошкодження і підвищити продуктивність.
Високі блок-фари: їх підняте положення захищає їх від ушкоджень у разі випадкового удару
Тричастинній бампер: окремі секції можуть бути легко замінені у разі пошкодження з більш низькими витратами на ремонт в порівнянні з цілісним бампером.
МУЛЬТИМЕДІА
Радіо Bluetooth
Радіо з підключенням Bluetooth, портами USB і AUX-IN.
Радіо UConnect
Останнє покоління мультимедійного радіо з системою з 4 або 6 динаміками (залежно від моделі), яка гарантує чіткі звукові відчуття, завдяки:
5-дюймовому кольоровому сенсорному екрану, дозволяючи управляти радіостанціями, телефонними дзвінками, зовнішніми пристрофми і USB, камерою заднього виду автомобіля при маневруванні завдяки зображенням з відеокамери (за бажанням)
Підключення Bluetooth для обробки телефонних дзвінків і вхідних текстових повідомлень, прослуховування музики і радіостанцій прямо з вашого мобільного телефону, не відриваючи рук від керма.
вбудований CD і MP3-плеєр, і кнопки на кермі.
Усі радіостанції, також доступні в DAB (Цифрове радіомовлення) версії, і вони сумісні з більшістю мультимедійних форматів файлів.
Uconnect Radio Nav
Розроблено у співробітниці з TomTom, система включає в себе всі риси UConnect радіо поєднані з функцією супутникової навігації, які можуть бути доступні за допомогою інтуїтивно зрозумілого, вичерпного та ефективного навігаційного інтерфейсу .
Попередньо завантажені карти включають в себе мільйони цікавих місць.
Система включає в себе IQ маршрути і останню інформацію про дорожній рух завдяки вбудованому приймачу TMC .
Багато різних функцій прості в управлінні і не потребують відривати руки від керма.
БЕЗПЕКА
Робота й подорож з максимальним спокоєм
Новий Ducato означає завжди їздити з максимальною безпекою і продуктивністю. Машина оснащена найсучаснішими технологіями управління, якими можна просто і швидко керувати з пасажирського салону.
Рульовий механізм
Всі автомобілі оснащені в базовій комплектації посиленим рульовим механізмом для полегшення паркування.
В базовій комплектації на 130-150-180 MultiJet є доступним Servotronic, змінний гідропідсилювач керма, який зменшує зусилля, необхідне, щоб повернути кермо, майже вдвічі порівняно зі стандартною гідравлічною системою рульового управління з гідропідсилювачем, і гарантує максимальну точність водіння на високих швидкостях.
Круїз-контроль
Система круїз-контролю дозволяє вести машину на потрібній швидкості без використання педалі акселератора.
Ідеально підходить для тривалих поїздок по автомагістралях.
Вона може автоматично відключатися за допомогою гальма або зчеплення, або натиснувши відповідну кнопку.
Обмежувач швидкості запобігає перевищенню обраної швидкості мимоволі (доступноий тільки на 2,3-літрових двигунах 130 к.с. і 150 к.с.).
Ідеальна, щоб зосередитися на водінні і уникати перевищення швидкості в цілковитій безпеці.
Установку швидкості можна міняти за допомогою лівого підрульового перемикача.
Система Traction
Ця інтелектуальна електронна диференціальна система гарантує кращу керованість і безпеку навіть на нерівній поверхні:
для старта на слизьких поверхнях, бруді, піску або снігу, система видаляє крутний момент від приводного колеса, яке проковзує, і передає його на колесо з найкращим зчепленням, стабілізуючи тягу автомобіля ніякої додаткової ваги, може бути активована на швидкості до 30 км/год і тільки, якщо це необхідно, за допомогою спеціальної кнопки.
Система Hill Descent Control
Дозволяє рухати вгору з ухилом до 50% під час їзди на встановленій швидкості без експлуатації гальма або акселератора, так що ви можете зосередитися виключно на водінні.
Електронний контроль стійкості (ESC)
Система електронного контролю стійкості робить новий Ducato одним з найбезпечніших фургонів у своїй категорії і включає також:
Система протидії перекиданню (Roll over mitigation)
Нова, додаткова підтримка для системи ESC, яка гарантує стійкість автомобіля навіть у ситуаціях, коли ризик перекидання стає більше, коли центр ваги машини дуже високий через навантаження або у разі надмірної бічної тяги.
LAC – електронний контроль навантаження – оцінює навантаження автомобіля і центр ваги для того, щоб регулювати дію ESC
ASR –система контролю тяги запобігає проковзуванню одного або обох ведучих коліс
MSR – під перемиканні на нижчі передачі ця система забезпечує крутний момент двигуна, щоб запобігти блокуванню ведучих коліс
Hill Holder – незамінна при старті на підйомі, система продовжує гальмівний тиск, коли педаль гальма відпущена, щоб запобігти автомобілю сповзати назад, роблячи маневр набагато простішим.
HBA: гідравлічна система допомоги при гальмуванні, яка збільшує гальмівне зусилля під час екстреного гальмування.
Система стеження за дорожньою розміткою (LDWS)
Система допомоги при водінні призначена для визначення,чи фургон змінює смугу руху, навіть в умовах обмеженої видимості .
Вона активується, коли транспортний засіб перевищує 60 км/год і коли вона вважає маневри мимовільними.
Як тільки автомобіль наближається до лінії, яка визначається межею смуги руху, акустичний сигнал і індикатор попереджають водія про можливий неминучий ризик.
ЗАДНІЙ ОГЛЯД
пристрої, які активно допомагають вам при парковці в обмеженому просторі і де видимість ускладнена
Датчики паркування
4 датчики попереджують звуком, коли ви наближаєтеся до перешкоди позаду вас, коли ви рухаєтеся заднім ходом.
Вони інтегровані в задній бампер і включаються автоматично при виборі передачі заднього ходу.
Переривчастий зумер збільшує частоту, як тільки ви наближуєтесь до перешкоди і переходить в безперервний звуковий сигнал, коли ви не повинні рухатися далі.
КАМЕРА ЗАДНЬОГО ВИДУ
Встановлена в пластикову кришку на спойлері задніх дверей разом з третім стоп-сигналом.
Вона посилає знімки зони позаду автомобіля на 5-дюймовий кольоровий сенсорний екран на приладову панель.
Система активується при включенні передачі заднього ходу або коли задні двері відкриваються.
Візуальне покриття камери становить 3 м в ширину і 6 м в глибину.
ДЗЕРКАЛА ЗАДНЬОГО ВИДУ
Подвійні параболічні, вони містять в собі покажчики повороту і радіоантену за запитом.
Вони можуть бути оснащені електричним регулюванням, функцією обдуву від запотівання і електричним складанням як опція.