НОВИЙ FIAT 500S
Fiat 500S – це нова більш спортивна версія, яка відрізняється сміливою зовнішністю і повним комплектом поставки. Доступна в двох версіях, седан і кабріолет, нова модель орієнтована на молодих автолюбителів, які хочуть автомобіль з сильною спортивною індивідуальністю. Ця модель доповнює лінійку нового 500, знакового автомобіля Fiat, створеного, щоб справлятися з майбутніми викликами ринку, залишаючись вірним своїм власним глибоким корінням. Розроблений стильовим центром Fiat Style Centre, автомобіль має оновлений екстер’єр та інтер’єр, що робить його безпомилково 500-м і ще більш привабливим. Він не виріс в розмірах, але він оснащений великою кількістю технологічних рішень і має широкий вибір можливостей для кастомізації: символ розвинувся і ще більше покращив відмінності, які зробили його шедевром. Нова версія «500S» є ще одним кроком вперед і доповнює модельний ряд нового 500, одну з найбільш повних лінійок в сегменті, яка –в залежності від ринків –має дві версії (седан і кабріолет), три рівні комплектації (Pop, Lounge і Sport ), сім версій двигунів Євро-6 (1.2 69 к.с., також на двох видах палива ЗПГ/бензин, 1.4 16v 100 к.с., 0,9 TwinAir 80 к.с., 85 к.с. або 105 л.с. і 1.3 16v Multijet II 95 ЛЗ) (Новий 500 є єдиним автомобілем у своєму сегменті, поряд з Fiat Panda, який пропонує дизельний двигун), три коробки передач (п’яти- або шестиступінчаста механічна і роботизована Dualogic) і 10 кольорів кузова пастельних, металізованих, тришарових і матових відтінків.
Стиль екстер’єру та інтер’єру
Доступний в двох версіях: седан і кабріолет, 500S відрізняється більш спортивними переднім і заднім бамперами: перший з вбудованими протитуманними фарами, а другий з бічними спідницями і особливим спойлером. Іншою винятковою особливістю є лакофарбове покриття «Satin Graphite» на деяких ділянках переднього бампера, дверях і ручках дверей багажника, обтічниках дзеркал і ободах. Задні тоновані стекла, хромована вихлопна труба, «чорні зернисті» передні повітрозабірники і приваблива стільникова нижня решітка радіатора завершують зовнішній вигляд 500S.
15-дюймові легкосплавні колісні диски зі спеціальною обробкою «Satin Graphite» і додаткові 16-дюймові колісні диски з матовою чорною алмазноюобробкою також нові. І, нарешті, колірна палітра, вибрана, щоб підкреслити сміливу зовнішність 500S, включає нові кольори: синій Italia Blue і зелений Alpi Green.
Прекрасно гармоніюючи зі спортивною зовнішністю нової версії, інтер’єр нового 500S посилений чорними сидіннями і обшивкою даху в контрасті з дверними панелями і окантовкою сидінь, доступних в синіх, білих і жовтих відтінках. Інтер’єр зі шкіри Frau з білими або синіми вставками доступний на замовлення. Крім того, прикрашають салон вставки з «Satin Graphite» на приладовій панелі і особливому спортивному рульовому колесі. І, нарешті, кабріолет Fiat 500С Cabrio успадкував всі виграшні риси седана, включаючи компактні зовнішні розміри, чотири зручних сидіння і відмінні двигуни в плані продуктивності, економії палива та поваги до навколишнього середовища. Силует підкреслюється розсувним дахом, в чомусь навіть дивом дизайну. Крім того, м’який дах Fiat 500S Cabrio виділяється своїм елегантним, контрольованим рухом на електричному приводі, виразною обробкою і ретельно відібраними технічними особливостями: від скла заднього вікна до третього стоп – сигналу, вбудованого в сам м’який дах. Плюс до всього, Fiat 500S Cabrio зберігає масивні боки класичної версії, і їм можна насолоджуватися круглий рік.
Версії двигунів і коробка передач
На новому 500S блискучі і економічні двигуни, які є ще більш екологічно чистими, про що свідчить підтвердження типу Євро – 6. У парі з п’яти або шестиступінчастою механічною коробкою передач або з роботизованою Dualogic, лінійка двигунів включає в себе турбодизельний двигун 1.3 16v Multijet II 95 л .з. і 1.2 69 к.с., 1.4 16v 100 к.с. і бензинові двигуни 0,9 TwinAir (80 к.с.,. 85 HP або 105 к.с. в залежності від ринку).
Зокрема, новий 500S може оснащуватися двигуном 1.3 Multijet 95 к.с., який є кращим з сьогоднішніх малих дизельних двигунів: його викиди складають всього 89 г CO2 на кілометр, що відповідає стандартам Євро-6, гарантуючи при цьому високу продуктивність. Розгін від 0 до 100 км/год займає всього 10,7 секунди, а максимальна швидкість складає 180 км/ч. При цьому він економічний і екологічно чистий: на 100 кілометрів 3,4 літра дизельного палива. І, нарешті, невеликий рекорд: новий 500 є єдиним автомобілем у своєму сегменті, разом з Fiat Panda, який пропонує дизельний двигун.
Сенсорний екранUconnect TM 7 “HD Live
Приладова панель включає в себе сенсорний екран UconnectTM 7 “HD LIVE з ефектом планшета і HD-дисплеєм, новий рівень інформаційно-розважальних систем в базовій комплектації. Ця система пропонує широкий спектр функцій, включаючи послуги UconnectTM LIVE в базовій комплектації, голосову систему Bluetooth, розпізнавання голосу і безліч варіантів музики на додаток до радіо FM/AM. Водій може підключити свої мультимедійні пристрої за допомогою USB або за допомогою додаткового роз’єму 3,5 мм або потокову передачу музики з сумісного смартфона за допомогою Bluetooth.
На замовлення на новому UconnectТМ 7 “HD LIVE є цифрове радіо (DAB) і вбудована навігаційна система TomTom.
СистемаBeatsAudioTM
Новий Fiat 500S доповнює лінійку 500 останніми звуковими відчуттями від Beats доктора Dre, системи, покликаної революціонізувати можливості прослуховування музики в салоні автомобіля. За бажанням, клієнт може оснастити свій автомобіль ексклюзивною системою BeatsAudioТМ, розробленою спільно з Beats доктора Dre. Зокрема, система BeatsAudioTM має повну потужність 440 Вт і цифровий 8-канальний підсилювач з удосконаленим алгоритмом вирівнювання, який може відтворити весь спектр звуку, який співак чує під час запису в студії.
Більш детально, звукова система Beats AudioTM включає в себе 8-канальний підсилювач потужністю 440 Вт; два твітера з купольною мембраною, встановлених на передніх стійках; два мідвуфера 165 мм в передніх дверях; два широкосмугових динаміка 165 мм в задніх бокових панелях; і один сабвуфер 200 мм в ніші запасного колеса в центрі багажного відділення.
Завдяки інноваційній 7-дюймової панелі приладів TFT – опція на новому 500S – приладова панель автомобіля забезпечує повністю цифровий режим їзди, при цьому зберігаючи класичне розташування приладів як на Fiаt 500 з круглим кластером і круглими кнопками.
Безпека і комфорт
Новий 500S –один з найбезпечніших автомобілів у всьому сегменті, що доводять сім подушок безпеки, пропонованих в базовій комплектації (дві спереду, дві на вікнах, дві бічні подушки і одна колінна), а також новітні системи для повного контролю над автомобілем :: ABS разом з EBD (розподіл гальмівного зусилля), найсучасніша ESC (електронний контроль стійкості), ASR (Антибуксивальнасистема), Hill Holder (допомога при русі в гору) і HBA (допомога при екстреному гальмуванні).
Новий 500S також насичений динамічними особливостями і зручностями, що робить будь-яку подорож на ньому комфортною і безпечною. Ці якості посилюються системами підвіски: передня система – незалежна Макферсон, а задня підвіска включає взаємопов’язані (напівнезалежні) колеса з торсіонною балкою. Розроблені на основі дизайну Magneti Marelli, обидві системи були належним чином переглянуті і доопрацьовані для нового 500, щоб забезпечити більшу керованість і найвищий рівень комфорту при водінні.
10 июня 2016