|
|
ГарантіяГарантійне обслуговування автомобілів проводиться в період гарантії, що встановлюється заводом-виробником (обчислення починається з дати продажу автомобіля, яка вказується в технічному паспорті або договорі купівлі-продажу). Гарантія забезпечує відповідність техніко-економічних характеристик автомобіля пропонованим вимогам. Гарантійний ремонт виконується безкоштовно для власника автомобіля і тільки дилерським підприємством на підставі технічних рекомендацій і вимог виробника, методом заміни або ремонту несправних деталей. На автомобілі поширюється гарантія якості, яка обмежується періодом в 36 (тридцять шість) місяців або 100.000 км пробігу з дати його продажу, в залежності від того, що настане раніше. Умови гарантії (розділ сервісної книжки, розділ договору купівлі-продажу або договір на гарантійне обслуговування) є документами, які повинні бути підписані покупцем на момент передачі йому автомобіля. Підписом покупець підтверджує факт ознайомлення та згоди із запропонованими умовами гарантії. Виробник гарантує відсутність виробничих дефектів автомобілів протягом гарантійного терміну. Гарантійні зобов'язання полягають в усуненні виявлених технічних відмов, експлуатаційних неполадок і недоліків, однозначно визнаних в якості дефектів виробництва. Гарантійні зобов'язання на увазі ремонт або заміну деталей, визнаних несправними, силами і засобами дилера, безкоштовно для покупця. При виконанні гарантійного ремонту виконується заміна тільки дефектної деталі або вузла, агрегату. Гарантійні зобов'язання Все вимоги власника автомобіля (в разі перепродажу автомобіля покупцем іншій особі) розглядаються після пред'явлення наступних документів: оригіналу сервісної книжки на автомобіль, копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії паспорта (копії сторінок паспорта, де зазначено прізвище, ім'я, по батькові та адреса проживання покупця) або юридичні реквізити покупця, копію свідоцтва платника податків (у разі якщо власник автомобіля (в разі перепродажу автомобіля покупате лем іншій особі) є юридичною особою). Датою звернення власника автомобіля з вимогою про гарантійному ремонті, вважається дата передачі дилерського підприємству оформленого належним чином заяви з додатком вищевказаних документів. У разі, коли власник автомобіля не надав дилерського підприємству оформленого належним чином заяви та комплект документів, звернення покупця є недійсним. При виявленні незначних недоліків або недоліків автомобіля в гарантійний термін, власник автомобіля має право вимагати від дилера його усунення. Усунення незначних недоліків або нестачі відбувається шляхом виконання гарантійного ремонту. Якщо при виявленні незначних недоліків або недоліків автомобіля, подальша експлуатація автомобіля (рух автомобіля) не можлива їх усунення, власник автомобіля зобов'язаний відразу звернутися до дилерського підприємству і повідомити останнього про виявлення незначних недоліків або нестачі при наявності якого, експлуатація автомобіля (рух автомобіля) НЕ можлива, або може спричинити погіршення технічного стану автомобіля або створити загрозу безпеці життя власник автомобіля або інших осіб. Гарантія виробника на деталі, замінені в гарантійний період, під час проведення гарантійних ремонтів, закінчується разом із закінченням періоду офіційної гарантії виробника на автомобіль, незалежно від дати заміни таких деталей. Гарантійне обслуговування надається тільки при наявності сервісної книжки, з відповідними відмітками, що підтверджують своєчасне виконання операцій по технічному обслуговуванню, діагностиці та ремонту автомобіля, на підставі технічних рекомендацій і вимог виробника. Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступне: Незначні недоліки, що виникли в результаті природного зносу і такі, що природно зношуються і руйнуються при експлуатації автомобіля, а саме:
Вузли і агрегати (в тому числі інші вузли, агрегати і системи, робота яких залежить від них або пов'язана з ними), які підлягають ремонту або внесення змін в їх конструкцію за власним рішенням власника автомобіля і / або поза офіційній дилерській мережі імпортера автомобіля (такі як будь-який тюнінг; самостійне переобладнання автомобіля під ручне керування та навпаки; встановлення додаткового обладнання: захисту двигуна, протиугінних систем, аудіо систем, газобалонного обладнання і т.п.). Деталі, вузли і агрегати автомобіля, що мають пошкодження (як зовнішні так і внутрішні) внаслідок дії сторонніх предметів, рідин, в т.ч. агресивних або надмірних температур. Недоліки скляних складових частин автомобіля, що виникли після закінчення трьох календарних місяців з дня продажу автомобіля покупцеві. Деталі та витратні матеріали, які використовуються при виконанні планового технічного обслуговування, а саме: - всі типи фільтрів; - експлуатаційні матеріали: масло двигуна, коробки, редуктора і рідина, що охолоджує, хладоген кондиціонера, приводу зчеплення, гальм, омивача скла і фар, та інші. Незначні відхилення:
Несправності, що виникли в результаті:
Незначні недоліки, недоліки або істотні недоліки (включаючи механічні пошкодження), що виникли в результаті дорожньо-транспортної пригоди у випадках, коли потрібна заміна одного з основних агрегатів (двигун, коробка передач, елементів передньої і задньої підвіски і / або рульового управління) або ремонт з заміною базової деталі цих агрегатів або, якщо потрібна заміна або правка (рихтування) незйомних силових елементів кузова. Незначні недоліки, недоліки або істотні недоліки (в тому числі механічні пошкодження), що виникли в результаті механічного впливу, ДТП, впливу навколишнього середовища, використання палива, не відповідного вимогам виробника. У порядку гарантійного ремонту не виконується наступне:
|
© 2019 Офіційний імпортер FIAT ТОВ «НІКОЛЬ-МОТОРС» |